Thursday, July 3, 2008

曼谷遊之番外篇

嘻嘻!今次上機好幸運有個靚女空姐企響旁邊做逃生示範,
心諗今次既旅程,已經有個好既開始啦!哈哈!


點知..坐坐下感覺有d暈..
在加上d乘客食野d味啊,古龍水味啊,
好俗既香水味等,攪到有d想嘔..
不過為了唔好失禮人地,唯有死頂啦!


之前都聽friend講過,曼谷好多靚女,果然無老點我!
靚女通街都係!最難忘既就係響機場搭巴士時,
同一位纇似全智賢既氣質靚女同巴士,心諗今次真係不枉此行!




雖然呢幾日係遊玩,唔洗做,但就比平時返工仲早起身!
心情總係覺得有d唔抵!(正懶人一名)




響Chatuchak 市場見到間檔口係位artist出售佢自畫既T shirt,
就欖住幫襯下,奈何小弟支金有限,結果只係同佢閒聊幾句..

可能佢見到我有一鼓artist氣質,識英雄重英雄之下,
佢即場揮筆,幫我畫幅肖相畫送俾我,真係唔該晒!

不過畫得我個樣...
佢既網站:www.peachpost.com


世界有幾大?估唔到今次響曼谷都俾我撞番我上次
去檳城玩時都遇到既同一個friend!


估唔到我地一世英明,響曼谷都會俾人呃錢!!
話說我地行Silom街行到好攰,
就是旦搵間響C.P. Tower内便既日本餐館食晚餐,
一坐低,就有條著到同餐館Captain一模一樣既人渣
同一位(真正)店員前來serve我地,
我地每點一樣菜,果人渣就用泰文叫店員落單,
表面睇落去真係以為餐館Captain分附佢店員做野甘...
果人渣仲話有免費雪糕,問我地要唔要,
見係免費,唯有免為其難要左佢囉!


食物一送上座時,果人渣就同我地講呢度食物一送上座就要先收錢,
(雪糕錢並沒有收)
由於肚一餓,個腦就唔會思考,就甘交d錢俾佢。
當食完步出餐館時,收銀員就嗌主我地,先知我地‘領野’左啦...


人渣一早已走左,乘低我地同另一個餐館Captain拗數!
我地話果人渣係同佢地店員一起落單喔!
如過果人渣唔係響呢度做事既,點解佢地店員又俾果人渣響度一起落單啊?
最後都勞動餐館經理出面,可能佢地都覺得佢地自己疏突,
俾個老千響店內行騙,于是就提議唔收我地食物錢,凈係收雪糕錢,
見係甘,一人讓一步,我地俾雪糕錢就走啦!
個雪糕真係唔好食!

聽說果位人渣,一行騙成功,出門口時就...


詳細案情就如:

http://rogerwu.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2053250

5 comments:

angie said...

我要嘅係新漫畫呀~叻仔

Onnzila said...

呢度係遲上映架!叻女!:P

angie said...

過期先上映???OMG!

KOKO KISS said...

did you drew all the comics?

Onnzila said...

abuten? :p