Monday, September 8, 2008

中秋“早”會

上星期六提早同friend慶祝中秋節。
當然唔會凈係食月餅猜燈迷甘就算,
查實應該係叫中秋大食會至體貼!

Yeah~~ 有雞翼!

凈係食唔做野;唔好意思既....
於是就擔起個重任 - 整三文治啦!haha~
(果身形唔係我啊!)

好似..新品種皮蛋!hehe...

我地已盡左人事架!不過d食物都係有乘...

之後就成班老野一起重溫王祖賢舊戲 ﹣ 賤女勾魂....
eh!! 應該係叫倩女幽魂!哈哈!

照片: dragonteo

14 comments:

angie said...

燒雞翼~我鍾意食~

Onnzila said...

燒雞翼~人人都鍾意食~ hoho'

Яeiki said...

哇~~好豐富哦哦哦哦哦哦
我都沒有中秋晚會參加呢...
安師奶你住在那裡的?

Onnzila said...

你可以自己攪個搖滾中秋晚會嘛! 哈哈!
安師奶.. =_="
我住靠近wangsa maju 那一帶. 你呢?

angie said...

Reiki san
你都好大膽喎....安師奶你都敢叫!!
wahahahahahahahahaha

Яeiki said...

阿哈哈~
抱歉抱歉
godzilla = 哥師奶
onnzilla自然是安師奶囉~~?
太順口不知不覺的叫出來了~
哈哈~別介意哦! 以後稱呼你安哥~~
我住在shah alam但是我在wangsa maju隔壁genting klang練習的.
另外,浪的Aluba也住在那裡,
我們偶爾會出來喝茶的.你跟他是同級重量級的人物, 應該很熟吧??
下次我扣你喝茶哦~ 安哥哥.

安琪姊,
別說到安哥哥好像會殺人醬~
安哥哥是好人來的~~哈哈

angie said...

我沒說他會殺人呀!
只不過那稱呼除了我,沒想到還有人會醬叫他!!wahahahahahahahahaha

安哥??等他開演唱會時才用吧!!
wakakakakakakaka

Onnzila said...

同級重量級的人物... =_=" 不敢當..不敢當!
原來你們的BAND房在那兒,
攝魂他們也時常‘蒲’那邊的!:D

angie said...

重量級??幾重呀??有無我咁Q重呀??

Яeiki said...

安哥哥,
攝魂哦!!有常常看見他們的.
有時候有一起喝茶.
Send你的電話給我拉.
有空我扣你出來喝茶:-
reiki118@hotmail.co.jp
很多東西要向你學呢~~!!多多指教~

安琪姐,
我們不知道你的體重,
不知道有沒有你這麼重哦~!
不如公開你的體重給我們知道夠不夠你重囉~?
好不好?
哈哈哈~

angie said...

公開我的體重??
你少來這套~我才不會上當的!
女人的秘密那可以隨便公開的~哼!!

Onnzila said...

很多東西要向我學?不敢當啦!
我只不過半桶水混飯吃吧了!haha!
攝魂主音和吉他手有我的電話,
可向他們拿..
好懶要log in email. haha!
或者遲些才SEND給你。

angie said...

Reiki你忘了他部落格叫懒人懒字嗎??
懶人精非他莫屬的喇!!

Onnzila said...

唔係浪得虛名架! hmm~~