Monday, May 25, 2009

突發新聞

“二樓office冷氣機爆炸啊!呢度好大濃煙!
而家我地全部要疏散到樓下啊!”

今早office所發生既情形!

而當時既我.....



就響汽車維修中心 service 梗我部車...


到我返office時,消防人員仲用梗猛水噴個office;
驅散d濃煙挂....

封鎖現場...

不過一粒鐘後,消防人員話四樓冇事,
可以行後門上去開工啦...!@#$﹪↑﹠*

前幾日就lift壞,今日就.... =_="

3 comments:

angie said...

唔同老細講為咗安全起見~今日放假咩?

Unknown said...

强!应该封全Building嘛!这样就可以回家睡觉!

Onnzila said...

我都想!