Saturday, March 6, 2010

令T小姐著迷的蛋糕

尋日約了T小姐食晚餐, 放工時雖大雨已停,
但都避不了塞車...

今次經T小姐介紹, 我地就黎到17區某餐館用餐.
(忘記0左間餐館叫乜名.. 好似係叫Food Foundry...)
T小姐話呢間餐館佢一星期就來足三次!

原因冇他, 全因係為左要食呢個千層蛋糕~

T小姐一見到件千層蛋糕, 就忍不住嚼了一口,
可見件千層蛋糕係幾咁好味!
(有朱古力同Vanilla 口味供選擇)


睇下! 一層層0架!
所以口感好有層次化~


T小姐大力推介俾我嘅一碟飯, 佢話佢之前吃過, 勁好食.
見佢咁有誠意介紹, 就點一碟黎試下;
當呢碟飯送上檯時, T小姐就話.....
好似點錯左碟飯.... >_< (餐單上係冇相睇0架)
我杯"夾帶私逃"


簡單的配料, 但味道真係唔錯~

後記:
A 小姐見到張千層蛋糕相就埋怨話,
T小姐話先, 會帶佢去食嘅...
但點知就俾我捷足先登o左~
A 小姐! 你唔恨得咁多o架喇!

7 comments:

angie said...

我要殺人啦!!DHL過黎俾我食呀!!
兩种味道都殺呀!!!*fire*

Onnzila said...

DHL就唔新鮮喇!
要食就食現成整o既! ~

angie said...

咁你今晚運過黎喇!!

Onnzila said...

運吉就有你份!

angie said...

獨食肥屎你呀!!><

Yoke Ling said...

Miss T= Tracy ah?

Onnzila said...

唔知呢!