Tuesday, May 11, 2010

龍哥嘅南馬生日遊 - Batu Pahat

海又睇左,蝴蝶又睇完;
龍哥總算還了個心願啦!
跟住就直剷到峇株巴辖 (Batu Pahat)食晚餐。


不過我地到左Batu Pahat都只不過五點零鐘,
離晚餐時間又早,而附近又冇乜好去處,
左護法就介紹我地到當地嘅老字號 - L記雲吞麵,
食d野頂下肚癮兼過下d時間。

當地嘅雲吞麵(乾撈麵)就同新國嘅一樣,
乾乾嘅麵加上d辣醬;清清地。
但我始終都係對馬六甲嘅雲吞麵情有獨鐘~


間舖嘅招牌叉燒;
叉燒中規中矩,得d醬汁味道補救。
冇乜驚喜。

轉下眼晚餐時間就到,
于是就約左位退隱搖滾樂壇嘅吉他手 - “容哥”;
到當地出名嘅“海地”街食晚餐聚下舊~

冇見一排,容哥消瘦左唔少。
果然.. 老竇係唔易做... XD


容哥同左護法大力推薦嘅五香;
得確係令人有驚喜!香,味俱全!
最可惜係我地遲左點呢味五香,
好多好料好快就賣曬左!


得返豬肉沙爹~ 因為雞肉沙爹已賣曬!
d沙爹醬冇平時我地食嘅咁"傑"。


Otak-otak~ 味道都幾接近痳坡o架!


食甘多熱辣野,來碗冰冷嘅八寶冰;
真係一大享受~

難得同容哥聚舊~ 梗係無所不談啦!
但一傾到玩band,埋藏係容哥佢心內嘅果團火又再爆發...

唔小心撩起左容哥果團火,梗係要識得點埋科啦!
於是就交待容哥,當心內嘅果團火又再重燃時,
睇多幾套TVB劇集就可以息火啦!
萬試萬靈o架!

食完晚餐,同容哥道別之後,
再剷上痳坡,到左護發嘅屋企住一晚。

終於食到容哥嘅豆腐啦!

Eh..應該係甘講:
終於享用到容哥親手整嘅豆腐花啦!

食過容哥豆腐花,再重溫衛星電視套"英雄本色";
大家就入枕啦!
第二日早重有痳坡嘅行程。

....(待續)....

5 comments:

angie said...

仲咁好火~又唔夾band嘥嗮!haizzzzz

Onnzila said...

人地要照顧老婆仔女啊!

angie said...

你呢??

Onnzila said...

我已經冇曬火lu~~

angie said...

攞個打火機tat着佢!XD