Sunday, April 20, 2008

飲。。。

禽晚無無聊聊響屋企上緊網時,
突然收到Mr. T既call,

"喂!出黎飲酒囉!我而家同瓦煲小姐一起!"
(嘩!無幾何喔!識你甘耐, 第一次call我出黎飲酒。。)
"都得既。。。 邊度飲啦?" (猶疑梗。。)
"有乜提議啊?"
"到我屋企飲啦!我呢度有幾支紅酒同Chivas!" (查實係懶出門, 兼怕飲完酒歸家會有Road Block)
"甘就到你果度飲啦!"
"ok啦!順便買 零食上黎啦!" (無錯!係我想食!)
“得啦!我買多幾罐啤酒上黎!” “乜事甘開心?慶祝放監?”

就甘,Mr. T同瓦煲小姐就上左我度飲酒兼吹水啦!
成晚我地都係傾d関于音樂啊,歌詞啊等等 d野,
而我就好熱心甘不停播d Live concert DVD 俾佢地欣賞...
但係佢地d反應就... =_=

吹下吹下,不經不覺就到淩晨3點幾4點,
都係時間散Band啦!
而瓦煲小姐其實已經係叭響梳發度左..
不過好采仲起到身,駕車歸家。
(有Mr. T 相伴,大家可以安心!)
就甘,過左果週末夜啦...

多謝晒你地d啤酒,零食..仲有蛋糕!
下次可以既話,唔該..燒雞翼啦... hehehe

5 comments:

angie said...

今日有人話我知你瘦咗~尋晚你就開餐食垃圾~
無得救!!!

荒凉。儒 said...

What is your point? Huh? Hahahah!!!

Onnzila said...

haha.. my blog just a lazy notes, no point at all. If u wan get something deeper, go read other ppl's blog! dude!

Onnzila said...

瘦咗? 甘應該食番餐慶祝lor... hehehe

angie said...

話口未完~就想開餐!!
無得救架喇你~!算把喇!