Friday, April 11, 2008

Manhand 慢行 MV 拍攝...

話說上個禮拜六我地響Pandan Indah既studio
jamming到淩晨一點幾先至歸家訓覺..
跟住五點幾早上又到返Pandan Indah 度...

攪到面青口唇白個樣... 為乜?

就係為左要到呢度!唔通打band有罪?被拉左?
要上演監獄風雲大唱“我無自由...我失自由...“??

查實我地係到Kajang既運動場做臨記..
6點幾7點先至開車..早知就唔洗甘早到啦!=_=

一到步,個個就開始搬野。
好明顯... 呢D唔係我地的工作! hehehe...

其他臨記兼工作人員。全部同我地一樣,都係友情幫手架!

當日既拍攝隊。

呢個場景響MV內邊佔左好重要位置架!

到拍攝我地時,個陽光已經好猛.. 晒死人啦!
所以有人想逃走..


Onnzila 到此一遊..

無論選乜顏色,都會被太陽晒到..

正式拍攝時,好熱... 好攰... 好懶... So... 唔影相啦!

5 comments:

angie said...

都知你籠野~~kakzzzzz


btw..Uncle Onnz 點解將我Blog名改咗去Angie姐架??

Onnzila said...

"Angie姐" - 個朵比較架勢D麻!

angie said...

架勢你個頭~~叫到老曬呀!!
人地女仔人家得個18嵗咋嘛~~~

Onnzila said...

十個女仔,九個認細,明明係老,佢話唔係....
hehehehe......

angie said...

Sam Hui上身呀你??
去求神喇你~~軀魔呀