Monday, May 5, 2008

散場..



好高興能夠在此演出!首先我要多謝動態度啦!俾呢個機會我地!
多謝台前台後既所有工作人員...
仲有多謝我既家人,俾我地既支持!
多謝我既band友 - Morgrish, Bryan, Terry, 啊..H.. Rainf 同啊Yew!
同埋同台演出既band隊 - 破坏王, Oracle, Xerpent, 葬王, 浪, trendkill,等等, 等等....!
跟住要多謝買飛到場既朋友!
啊Kitz, Angie,啊Yee, 啊翰同佢女友,Kiwi, 啊Laici, Lok, 啊邊個邊個...
你們是最好的 (華語)
仲有精神上支持我地既朋友!點會忘記你地呢?
更要多謝阿福同其他d攝影師!影得我甘型!太高興啦!唔知要講乜..
仲有仲有..多謝parking場既老細!經濟麵檔既伙記!肥佬雞飯, 啊眉大炒,馬六甲既啦唦!律律沙爹!粒粒雞飯!cendol! 蚝煎!娘惹菜同糕點!
仲有魷魚..

....(如果你地真係讀晒D字,甘你地都好無聊唶!)

3 comments:

angie said...

死佬~明玩野啫~~
你當你自己係SuperStar呀?

Btw....你唔記得多謝亞沙,亞塵, 亞霧.....
最重要係亞石同亞屎~~wahahahahaha

Onnzila said...

佢地就係精神上支持我地既朋友啦! haha!

花生豆花Alex said...
This comment has been removed by a blog administrator.