Friday, May 30, 2008

無聊野... (可以唔睇)

今日晨甘早就去整護照,
七點半開門,而我七點四個字就到左門口。
拿左編號1007,等了一下,就到我呈上文件。
之候在等不到一小時內,得八點出少少,護照就到手啦!
俾我預料早左好多!攪到我番屋企又唔係,
番office有無甘早開工,真係...
於是就決定駕車到我office附近既銀行行一轉,
不過銀行就九點半先至開門,
而我到時都只不過八點四十分左右,有排等..
于是就搵間茶室過下d時間。
坐坐下,發覺都好無聊,於是就攞部相機出黎..


就甘,坐到銀行開門..

係咪好無聊呢?咪話我無通知聲啊!

6 comments:

荒凉。儒 said...

FUCK!!! Kena kau kau! Fuck u!

Onnzila said...

多謝賞面!哈哈!

angie said...

=_=''

Onnzila said...

熱啊?開冷氣啦!

angie said...

凍~滴冷汗呀!!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.