Monday, June 2, 2008

生日就過左啦!

生日就過左啦!
原本打算禽晚同幾個friend去食一餐慶祝。。。
但屋企有d事,所以我決定取消,
真係要同d friend講聲唔好意思!

要多謝msn同sms等祝賀既朋友!
特別係A小姐:海鮮好好味!
T小姐: 個mms我睇唔到啊!
同我同日生日既K先生: 杯奶茶好喝嗎?
T先生: 個保費下個禮拜先至可以交俾你!
W妹妹: 等梗你個空郵禮物!
另一個T小姐: 唔好意思!睡遲左!無接到你既電話!
N先生:我會計劃過去探望我既王國既啦!
B&S夫婦 : 多謝個保健信息!
尤其係香港果一位:你同我年齡差唔多jeh!

其實年年都已經好低調左,
但係佢地依然甘記得我既生日,多謝曬!


Mm... 好似好好味。。。唔會係榴槤風味掛?

4 comments:

angie said...

eeee..我好似未講Happy Birthday wor~~

黃色就係榴蓮味架??唔可以係'豬屎'或‘香蕉’味架??

Onnzila said...

可以!你話乜都得既啦! =_=

kexinz | 平凡欣 said...

hey hey abang, happy belated birthday to you ar, really 唔好意思, 迟咗添...迟来啲祝福,好过没有啦。。。呵呵!!祝你一切顺利,心想事成!!

Onnzila said...

多謝曬!