Thursday, January 15, 2009

又見壽司

禽晚同S經理到Hartamas Plaza Damas 食晚餐,
‘幫’ 佢慶祝上個月加薪!
冇錯!係上個月... 但就而家先至慶祝...
冇法啦!佢貴人事忙嘛!經理級既係甘架啦!
話是話,都好耐冇食日本餐左...

我平時都唔會到呢度附近用餐,
因為呢度附近d野,俾人既感覺都幾 “夠(華語)”貴。。
但今次唔係見有人請,我就提議到呢度架!
係佢自己話要到呢間日本餐館, 因為近佢office嘛!
佢係老細,梗係由佢話事啦!

去片~


雖然我唔係賭鬼,唔知點解個名總會令我諗起麻雀...


每檯都有一套,有寫明係個樽度,方便好多~


前菜... 老實講唔知係乜。
睇落有d似豬肉,咬落又好似有沙丁魚味...
放心!唔會難食。


我所點既壽司set,有齊晒乜魚墨魚。RM30
炸蝦壽司最唔錯!飯團內夾帶炸蝦既香酥味,正!
但果墨魚片壽司就差減d,好難咬得斷。

其他配菜。


S經理唔食生野,所以點左katsu nabe set, RM28
佢幾嘴刁兼話要keep fit,但係都食晒全部;
可見係有幾好食。


同場再加埋窩貼~ 食落唔覺油膩。RM12

6 comments:

angie said...

新鮮Tako係yin yin an an架喎~

Onnzila said...

ya meh? o..k...




.....yin yin an an係咩意思?

angie said...

langgar dinding!
新鮮係好難咬得斷架!!

Unknown said...

Wah Susi!!

Unknown said...

我可是超爱吃sushi的哟!
有一个时期,
我可以天天都吃:)
我吃的分量,
不是每个人能够接受和了解的。
哈哈哈哈。。。。。。。

Onnzila said...

好!食得是福!