Friday, January 23, 2009

捞個風生水起!

話說係星期三,一個月黑風高, 雷雨夾加既晚上;
我地一班為食仔女夜闖白沙羅村落,
一于實行打............ 邊爐!

當然, 臨過年嘛,
我地都會點碟七彩魚生來捞生; 應下節!
呢家野應該都算係大馬唐人特有既文化.
捞生! 求個來年捞得風生水起!


繽紛色彩既配料.


加上生魚片, 咁先至係捞生丫嘛!


將生魚片等全部配料及醬料全部放上去... 攪掂!


開始捞生!
為求捞得更風生水起, 我地索性來個凌空大捞生!


經過大家既大捞特捞... 賣相梗係差d啦....


ok! 開餐! 希望食過之後大家都風生水起啦~


主餐上桌! 開始我地既打............ 邊爐啦!





鮑魚同其他貝纇海鮮。

紅斑魚


叮! 蟹..

d蝦生勾勾仲識跳架! 為怕擺入湯時會淋親我地,
所以有專人幫我地將d蟹同新鮮蝦擺入個爐.


見到d蝦係度跳, 玉玲姑娘突然憐生一起, 話好殘忍...
不過之後佢咪又係食得好滋味...


滾啦! 開餐!


有楊哥大俠係呢度, 點可以唔啤一啤佢呢?

睇下大家幾開心!有講有笑又有得食!


d好料都食得七七八八;最後就係碌伊麵同蛋啦!

但就冇幾個人食... 因為個個都填滿個肚啦!


食完!飲d茶幫助消化~
甘多位,過年後見!

後記:

附近有間甘既咖啡店,個名都取得幾.......

No comments: