Saturday, March 7, 2009

海公園(?) 之肉骨茶

禮拜日同friends到SeaPark睇Show...
呢度附近明明都冇海.. 但唔知點解偏偏係要叫SeaPark...

勁show?? 唔係呢d show... 係下邊果d...


係band show!!

Show完就撞正落雨, 而我地就好肚餓兼有d凍..
於是楊過大俠就提議到附近既肉骨茶檔食晚餐,
因有暖暖湯底暖下身最正!
而且係楊過大俠誠意介紹, 梗係要俾下面試一試啦!

整碗腐竹薏米來暖下個胃先...


油飯..


油菜..


油炸鬼... 如果香脆d會更好食~~


瓦褒肉骨茶.. 都好滿下!
4個人食用都覺得好飽!


豬腳醋~ 不過我唔食醋, 所以只食一舊肉...


上齊啦! 開餐!

每樣菜式我地都order兩份, 共七人食用;
價錢都要成馬幣RM126....

8 comments:

angie said...

睇完~個電腦好油!!XD哈哈哈

Jason Thai said...

因為個度係東南亞花園, South East Asia Park... (SEA Park)

angie said...

嘩!!亞Fook你咁犀利嘅~~佩服ing

Unknown said...

嗯,油饭配肉骨茶,好吃吗?
会不会“油上+油”呢!?
哈哈哈哈哈。。。。。

Onnzila said...

還蠻不錯的!
你不彷試一試~~ XD

Unknown said...

机会还蛮渺茫的!
我觉得我还是欣赏你的“肉骨茶”吧!

Onnzila said...

haha~~ ok~~

Unknown said...

哈哈。。。對!
真的机會渺茫唷。