Sunday, October 12, 2008

又吃又拿

上星期六晚,我們三個年代次的:
我,AT小姐, 她老板, 啊Kitz,
兼兩個香港朋友;
滾滾浩蕩到Damansara Jaya附近的 XXX Village吃火窝,
當晚天氣冷, 吃火窝最正!

這次這間餐館是T小姐介紹的; 所以食物都不會差得去那兒!
這間餐館環境有點像我們到過的Klang海鮮餐館, 不過就小間點...
入口旁有個小水池, 給小孩撈魚玩樂.


這間餐館的招牌: 藥材雞湯做底, 夠香夠入味!
我們點了RM179的配套,
有蟹, 一隻白鯧魚, 一盤蝦, 生蠔, 啦啦,
一盤類似鮑魚的物體, 兼其他(三人份) 配料.
三人份的都好足夠了!
那兒的海鮮都蠻新鮮,蝦的數量多, 又生猛! 放入湯時還會跳!


這間餐館有個特色, 在旁邊花園有個小小動物園.
有千年(自己老作) 老龜, 美國版哥斯拉 - 綠鬣蜥,
躺著睡覺的蝙蝠, (不是吊著的嗎?)

好cute的果子狸, 蛇啊, 雀啊,鴶啊等.

這些動物應該不會淪為野味吧....

吃完之後, A小姐就建議去喝點東西,
竟然來問我這個沒麼去浦的有何好去向,
真是考起我啦!
難道要帶香港朋友到"史蒂芬角落"或者BRJ茶檔咩?
我們這些老傢伙,浦都是浦嘛嘛茶檔的啦!
結果經過與T小姐商議,
我們就到宜家諾的‘The-街道’消磨時間.

吹水的吹水,試相機的就試相機,
大約到一點幾,我們就散水啦!

在此多謝A小姐的手信!



p/s: 好明顯我今次只負責吃, 所以沒帶相機...
要看相片就click: Angie

17 comments:

angie said...

我老婆話佢每一年嘅古古力一半以上都係我贊助架!!wahahahaha

angie said...

d相好似少左幾張嘅??你有無偷deleted呀??

Onnzila said...

甘..贊助埋我個份啦!hehehe

angie said...

你贊助我450D啲零件先喇!!
kakakakakz

Onnzila said...

blur & out of focus 咪 delete loh!

Onnzila said...

mam mam tang lah!

angie said...

=_="
無幾張相咋喎~~難搞!!
傑少幾時得閑交相呀??

Onnzila said...

你自己問佢啦!

angie said...

你爸打黎架嘛~~緊係你去問喇!!wuwu~

Onnzila said...

佢拎左你甘厚禮,佢應該會聽你苛打多D喔...

angie said...

到事佢會話俾咗錢同請咗我飲酒架喎!

Onnzila said...

查實係我請架...
禮尚往來嘛!

angie said...

哦~原來係你呀!!
失覺!失覺!你坐咁遠我睇唔到喎~~
wuwuwuwuwuwu~~

Onnzila said...

當時係佢俾錢架!
不過返到屋企時, 就俾番d錢佢,
要佢出錢, 唔係幾好意思既..

angie said...

你擺明想我以爲老眼昏花~
原來你地玩龍通~~
=_=''

Onnzila said...

你周不時都老眼昏花既啦!
hahaha~~

angie said...

輪到你都未輪到我喇!!um!