Friday, October 17, 2008

今夜沒有醉

周慕暈 : "又係我! 如果有多一包即溶咖啡... 你會唔會同我一齊沖來飲?



今晚; 一樣沒有月光,
一樣沒有吉他聲...
也沒有啤酒, 魷魚...
但; 今晚有的是咖啡,
同套舊戲 - 鬼马智多星.









OK! 扮玩周慕暈, 係時候回歸真身啦!
冇錯! 今晚係有咖啡同陳年舊戲!

咖啡

今日就買左包咖啡,
平時呢, 飲開果隻係紅色包裝既,
不過今日想轉下新口味, 整包金既黎啖下!
呢個金~~~係浩稱用入口Arabica同Robusta既咖啡豆制成!
GOLD~~ 真係有咁金?
試下就知....

試後感覺.......
味道就好似大馬咖啡烏... =_="
既係黑咖啡, 加糖唔加奶果D...

陳年舊戲
係! 係陳年舊戲!
套戲名叫 - 鬼马智多星
亦都係 我愛夜來香 前集.
由林子祥, 泰迪羅賓同麥嘉主演.
而導演就係大名鼎鼎既徐克先生!
本人特別鍾愛80年代既港産喜劇,
特別係由新藝城鐵三角組合 ( 麥嘉, 石天同埋乞我憎既黃生) 出品果D!
套套都有經典既角色, 攪笑的劇情,
精采既對白; 同埋精心既攝影手法!
正!岩晒我老人家口味!
反觀而家時下既港産喜劇, 真係遜色好多!

麥嘉今次唔做神探, 係做黑幫教父-卡邦!

阿约! 經典既二撇雞!

No comments: