Sunday, October 26, 2008

鋸扒!

今日聯同榮哥及左護法兩位食完午餐之後,
就到"傻哥"商店及附近既"第一"商店shopping.
不過行行下就覺得好攰...
shopping果然唔係男人既天性...
可能精力消耗得快, 到接近5點幾就覺得肚餓!
而行到咁攰, 當然要好好咁慰勞下自己,
經榮哥介紹之下, 我地就到呢間位於安邦既餐館鋸扒.

間舖外貌就同好多普通既路邊攤冇乜分別.


不過就特別多外籍人士到來呢度用膳!
唔通呢度賣既西餐特別好味? 咁就要試下先知!

查實呢度賣西餐既, 係榮哥既舊鄰居,
唔怪得知響咁不起眼既地方, 榮哥都會揾得到啦!
而呢度負責賣飲品既, 係分開經營,
分別係由印籍人仕負責, D態度就好差!
感覺好似有D睇唔起我地D"平民"咁...
好采我唔識小龍上身, 如果唔係....
就同佢地講句: 我讀得書少, 唔好'郃'我...."


免費送既! 因為榮哥既交遊廣闊!


餐前小麵包, 經過烘烤, 口感好脆.


我點既烤雞扒. 馬幣RM10.


榮哥既烤羊扒. 馬幣RM19


左護法既炸雞扒. 馬幣RM10.
經過我地三人既口試, 都係我點既烤雞扒最正!
其他既都還可以.


有D人仲自己帶埋紅, 白酒來開餐, 幾咁開心!

當我地食完要走時, 間舖幾乎坐滿晒人,
但個事頭婆竟然話今日算係少客仔...
響度晒緊命啊? =_=

2 comments:

DragonTeo said...

印度人脸就是"黑"!别吴会我们的好同饱!

Onnzila said...

不是臉黑不黑, 而是他們不理采的態度!