Monday, November 17, 2008

港澳遊之第三日 9/11/08

又另一日啦!

趁其他友仔梳洗時,自己鼠出去飲番杯奶茶。
不過好快J小姐就到步,我又再吃多一次早餐啦!


乾炒牛河!有湯送!

我碗火腿香腸面!港幣22蚊。


之後就搭的士到呢度排隊買飛;
搭纜車,上山頂,探明星,睇風景!


大馬之光!點可以吾影佢呢?

女神啊!可惜搬吾走隔離個位B生,
冇得同女神影張合照!嘻嘻!

“我想做真人!” “對吾住!我係遊客!”

大地在我們的腳下!

東瀛魔女啊!

睇佢幾陶醉!
吾知係咪幻想緊自己係Rock star,
響度開緊concert!


我地就係搭呢個纜車上山啦!
斜斜地..


吃完風,就搭巴士落中環睇“賓賓”兼吃午餐!

幾有情調..

我碗炸醬麵;辣辣地。


再去上環座自動扶梯..
到荷季活道 ,不過就見吾到荷季活明星。


再到摩羅上街,


呢D poster 絕版架啦!


文武廟..


懷舊+科幻味


響呢度休息下,在食下風,睇夜景。


你見吾見到蝙蝠俠啊?



食完風,睇完夜景, 就行去meet A小姐既兩個friend,
C小姐同另一個C小姐一起食晚餐.

廣告牌!

名牌!

又係名牌!


C小姐帶我地到呢間意大利餐廳.
恕小弟見識少, 初時都唔知呢個係乜東東.


開餐啦! 整個沙律先!




餐後甜品 - 士多啤梨蛋糕! 正!


食完晚餐就散下步, 到蘭桂坊遊蕩.


佢表面係行乞,實際上係賣藝!
佢頂帽好有心思架!




大馬有茨廠街, 香港就有雪廠街!


遊完蕩之後就回客棧!
要儲足精神, 因為聽日要到澳門兼做導遊!

No comments: