Sunday, November 16, 2008

港澳遊之第一日 7/11/08

由於係9點班機,但就要前兩個鐘就check in,
所以淩晨4點就要起身,真攞命...

大約5點零鐘就由細佬載我到KL Sentral,
跟住再轉搭KL Express電車到機場。
(RM35馬幣單程; 如果係搭馬航,行李可以係KL Sentral就check in.)


6點鐘就到左機場,冷清清。
7點就要check in,但係6點半call A小姐時,
佢地竟然未出門...=_="
好彩佢地都冇遲到...


起飛啦!因為顧住睇The Dark Knight,
忘了影低飛機餐添!


到左香港機場,見到棟野咁型,即刻影低!


跟住搭得士,到香港島!
原來call 台book 的士平好多架!


我地住既旅店就位于銅鑼灣道。
呢度就遠離市區,比較清靜。
(地鐵既天后站就係附近。)


Check in 旅店之後,就步行到隔離間餐館醫肚!
快樂廚房..有幾快樂?
睇下D相轉變成有顏色,就知啦!


我點既快樂套餐!


J小姐既謝檸檬雞飯!


A小姐既鱈魚豆腐拉麵。


食完午餐,就開始我地既“尋找他鄉的故事”啦!


逛旺角...

逛女人街..



中途叉一叉電,
在到信和笠CD!


最後就到油麻地地鐵站出口等兩位老細..
佢地去左辦貨..


J小姐買炸魷魚俾我地試下,
咁既時勢,炸魷魚就好!吾好炒魷魚...
(呢度賣既煎釀三寶,係大馬係叫釀豆腐。)


由於兩位老細遲到,我地就吾坐小巴,改搭的士入西貢啦!
到西貢做D乜?梗係食海鮮啦!
而我地就到呢間叫洪記度食海鮮啦!


龍蝦啊!

大魚啊!

呢D全部就係我地果晚既晚餐啦!

好似係醉蝦..

瀨尿蝦!吾小心就好易咭傷手架!

呢家野我地大馬就叫竹灘!仲細條過香港既多多聲!

芝士龍蝦!我一生人第一次食架!

象拔蚌刺身!

令我想起十月魷魚..
鱿鱼悠游出大海,咸鱼闲死在家中.. 好詩!好詩!



我呢生人食海鮮食到最豪既,都算係呢一次啦!
再次多謝晒J小姐!
食完咁豐富既一餐就可以休息?冇咁易!


因為我地一伙人跟住就步行到呢間野食糖水啦!
吾係水塘既塘水喔!
哈哈!的士司機教既!


呢個最正!芒果班戟

吾係魚旦!吾係湯丸!係糖不甩!

黑芝麻+黑豆沙,黑上加黑!

黑芝麻+豆腐花


大家食得幾開心!

然後就搭小巴返旅店覺覺豬,為第二日既旅程充電!

1 comment:

angie said...

受過飛車特訓架嘛~點可能遲到喎!?
我地係朝早9:15分班機架~如果唔係我地駛乜咁趕呀?