Sunday, November 16, 2008

港澳遊之第二日 8/11/08

好快就第二日啦!


晨早由我地間客棧窗口望出去既景像。
眼力好既可以望到有隻鷹係度飛下,飛下..

10點鐘J小姐就來接我地吃早餐,
吃D乜?梗係香港道地既香港點心啦!
步行到附近就有得食!



有少少似大馬既豬腸粉包叉燒。


蝦餃+鳳爪


A小姐既壽包!D餡同大馬既好不同!

吃完就起程!


咁又吾洗搭呢D交通工具!
步行就到啦!去邊度?咪就係..


呢度囉!J小姐好坚持要帶我地來架!
睇下佢地幾“遊客”!

見到自己團友跳舞跳到曉飛起,個個都為之一驚!

佢都係行到好攰..要抖一抖!

小公主~

好職員!無時無刻都為公司做宣傳!


樓上有野“目及”!

大匣蟹!今晚就有得食!

金華火腿!

無時無刻,人來人往..

叮叮車!

遊客!


轉站啦!到返油麻地!

到呢間好有懷舊味既餐室飲茶!


如果加埋豬扒,係咪叫波蘿油麥兜?


有冇覺得好多電影電視劇都有咁既場景呢?

鎮山之寶?

香港地道。

天后廟,都係好多電影電視劇取景之地。


好cute既小狗仔!被人遺棄?


到左廟街啦!不過就未開擋。=_="

痳雀仔痳雀女!

樓花 - D樓睇到你眼花花!





原本要到呢間澳洲牛奶公司飲茶,
但見到咁多人排隊,唯有放棄啦!


有賣龍虎...門!

J小姐特登排隊買雞蛋仔過我地吃!

呢D就係傳聞已久既雞蛋仔啦!

好伯好野!理得你乜樓價,睇美女最實際!


到左星光大道啦!甲甴~~~~~~~~~~~

咦?點解冇手印?佢真係咁忙?打個手印都冇時間?

蝙蝠俠就係響呢個高樓跳樓架!


跟住我地就坐船去中環,
再到北角meet 啊David 同A小姐個養父一家人,
係北角城市花園上海舘食飯啦。


上海燒肉

小籠包!正!

酸辣湯

豐富菜餚配豆漿水..

呢D全部只不過係前菜..

旦旦旦..!!

正真主角出場啦!聞名已久既大匣蟹
食大匣蟹要有步驟同傢襯架!
我用上40分鐘以上先至食完一隻..
冇功夫既人係咁架啦!



點可以少左飯後甜品呢?

托A小姐鴻福,我地有得黐飲黐食..
hehehe...

食完左就回客棧啦!因為明天仲有排行!

9 comments:

angie said...

原來甜品張相有影到封利市~~
hahahaha

Onnzila said...

知你有利市收啦!

angie said...

你都可以學Joey咁同養父講你生日都快到~出年咋嘛~~kakakakakakaz

Anonymous said...

hahaha, 好好既回憶, 都多謝angie, 令我識到一d新朋友, 安~~~~~~下次等我地去搵你地, 到時又食過, yeah:)

Anonymous said...

hahaha, 好好既回憶, 都多謝angie, 令我識到一d新朋友, 安~~~~~~下次等我地去搵你地, 到時又食過, yeah:)

from David

Onnzila said...

大馬歡迎你!hahaha~~

angie said...

亞哥黎咗踩場~~
叻喎~識留CM喎~~亞哥偏心~~哼!

Onnzila said...

你都冇invite人地過你個blog!

angie said...

以前invited過佢睇Yahoo blog喇!
但佢有野自然響Msn同我講唔會玩留言囖!!hehehehe